Total Pageviews

Thursday, August 26, 2010

checklist saya

ada benda nak kena buat. so aku senaraikan dalam checklist ini ;

1 - along, dini & damia to be with Mama. prior to this Mama kena sediakan semua di bawah terlebih dahulu
- rumah lain yg lebih SELAMAT, SELESA & SESUAI....
- cari guru quran utk along & dini (sbb mama x reti nk ngajar..tajwid mama tunggang langgang)
- bibik ( mmm...i don't favor this, tapi mcm kena jugak...c how laaa)
item no 1 - aku tak pasti..secepat mana ia akan direalisasikan. buat masa ini...aku masih belum nampak jalannya lagik. Ya Allah....bukakanlah jalan untuk hambaMu ini. Permudahkan urusanku Ya Allah.

2 - siapkan R&D Code of Ethics cepat2....arrrghhh...dh bosan dh aku buat benda ni
3 - study for GSEC (ntah bila nak study...belek ( belek bukan baca yer) buku dgn perasaan blur...)
4 - upgrade CBCP ( ye ke ????)

No comments:

Post a Comment