Total Pageviews

Thursday, December 29, 2011

teruknyer saya !!!

sem 1 2011/2012 berakhir last week...this week saya masuk opis sbb saya sudah boring sgt2 study sensorang @ rumah. ditambah lagi anak teruna saya balik kelate.

tadi saya masuk semula kelas tajwid ustaz idris.errmmm...almost 2 mnths saya x dtg kelas tajwid gara2 xmasuk opis. tajwid dh lintang pukang. ustaz idris tegur. yang tak patut 'qol-qolah'...saya bunyi 'qol-qolah'...tak nun-mati saya dengung...panjang saya baca pendek. habis lintang pukang...astagfirullahilazim. rasa rugi sgt...missed kelas dan xbanyak baca kat rumah.

kena cuba sedaya upaya saya utk terus mempertingkatkan bacaan al-quran saya. no matter what. study ke..keje ke...sibuk ke...xdan ke..itu cuma alasan. janji ngan diri saya sendiri....insya'allah...xnak missed kelas tajwid & baca quran...

1 comment:

  1. dear,

    punya keinginan untuk berhijrah merupakan kurniaan Allah yang tak ternilai dengan seisi dunia sekalipun. syukur pada Allah di atas segala kurniaanNya.

    aku sentiasa mendoakan dirimu sentiasa yakin kepadaNya dan diberikan kekuatan untuk menghadapi segala macam arus kehidupan ini.

    ReplyDelete