Total Pageviews

Wednesday, January 25, 2012

sebab aku ZERO...about IDS....

haaaiihhh
boleh tahan jugak stress wat research nih
ni baru skit..baru cuba2 nak design
tengok apa yang org dah buat, tengok design dah ada, methodology apa pakai..
prototype tuh apa? mathematical ? stattistical?
ishhh,...ishhh..
sebenarnya ...sungguh aku tak sangka aku diberi peluang ini olehNya. aku yang terpilih..
besar tanggungjawab tergalas di bahu
hajat di hati nak siapkan sebaik mungkin dalam tempoh setahun setengah
itu target..harapan & cita2...
study di rumah at the moment
sekarang ala-ala sem break...but the research continues...mana nak breaknyaa..
i love doing this...very challenging...mmg sakit kepala...tapi suka...
sangatlah mencabar...sebab aku ZERO...about IDS....
Ya Allah...aku yakin tiada apa yang mustahil dengan izinMu....

1 comment:

  1. biar zero. dengan kecekalan, semangat dan usaha insyaAllah satu hari nanti kita menjadi HERO!

    ReplyDelete