Total Pageviews

Monday, November 1, 2010

Aku bukan untukmu : Part 1

Aku bukan untukmu selamanya....
Dia kekasih sejatiku.....
Dia ingin aku lebih rapat padaNya
Dia memberiku padamu untuk seketika sahaja
Dia lebih sayang padaku selamanya
Dia pinjamkan aku padamu hanya seketika sahaja
Dia kekasihku abadi...Ya Allah ..tuhanku yang Maha Penyayang

Di sini aku ingin meletakkan sebuah noktah pada sebuah ikatan yang hanya pinjaman dariNya.
Kerana aku adalah milikNya yang abadi. Hanya Dia yang tahu apa yang terbaik buatku.

I hope I get a right momentum to write something ......

2 comments:

  1. Betapa nikmatnya cinta Allah, hanya mereka yang pernah merasai sahaja yang mampu mengerti.

    ReplyDelete
  2. cinta itu yang membuatkan aku tersenyum di kala sedih & derita

    cinta itu yang membuatkan aku gagah di kala aku rebah & terjatuh

    cinta itu yang membuatkan aku sihat di kala aku sakit & susah

    cinta itulah yang aku cari selama ini...aku ingin selamanya menyintaiNya dan dicintaiNya ..

    ReplyDelete