Total Pageviews

Sunday, December 5, 2010

marahnya saya.....

saya tak suka nak mendedahkan aib sapa2 dekat mana2 pon. tetapi jangan keterlaluan. melampau. marahnya saya.....bila saya tahu awak dh siap2 tempah tiket nak g bercuti ke kota kinabalu januari tahun depan.sedangkan bila saya mintak duit utk tampung perbelanjaan persiapan persekolahan anak..awak terkulat2 nak bagi! manusia jenis apakah awak ni??? langsung tak ada di dalam kepala awak bahawa anak awak nak bersekolah awal tahun depan!januari 2011...semestinya sibuk menguruskan anak memulakan sesi persekolahan....ini sedap2nya awak bercuti a.k.a...honeymoon kot! bergembiralah awak....

2 comments:

  1. “Dan orang-orang yang berhijrah kerana Allah sesudah mereka dianiaya, pasti Kami akan memberikan tempat yang bagus kepada mereka di dunia. Dan sesungguhnya pahala di akhirat adalah lebih besar, kalau mereka mengetahui. (Iaitu) orang-orang yang sabar dan hanya kepada Allah saja mereka bertawakkal..”

    (An-Nahl : 41-42)

    ReplyDelete
  2. terima kasih sahabat.
    terlahir sebuah kedamaian di hati ini dengan janji yang pasti itu.

    ReplyDelete