Total Pageviews

Friday, December 31, 2010

orientasi darjah 1

hari ni 31/12/2010....orientasi along. pagi tadi..agak senang mengejutkan along. tatau laa kenapa..along ni agak moody kalo dikejutkan bangun pagi. aku harap menjelang sesi persekolahan along akan bertambah faham akan tanggungjawab dia utk bangun pagi.

aku tak sempat nak masak apa2 pagi tadi. bangun pon 6.15am. bancuh susu n corn-flakes sahaja. alhamdulillah..along makan sampai habis. semangat dia nak g sekolah. damia agak meragam di pagi hari - as usual. tapi nasib baik suyah ada. suyah jaga damia sepanjang kami berorientasi setengah hari kat sekolah. nasib baik jugak adik2 aku ada. kalo tidak....ntah mcm mana nak uruskan semua tu sensorang. bapa luqman hanif...janji nak datang orientasi...tidak menunjukkan batang hidung sehingga habis orientasi. banyak komitmen lain kot.whatever laaa..

1 Musytari - musytari adalah planet paling kecil? betul ke? ahhh...tak ingat dah aku planet2 nih. kedudukan dalam kelas secara rambang.belum dibuat ujian penapisan ke apa lagi. along excited bila dapat berbelanja kat kantin sekolah. aku sebenarnya belum biasakan sangat along membeli barang sendiri. tapi...masanya dah tiba.untuk dia belajar semua tu. beehun goreng sepinggan =rm1. fish-ball 3 ketul=rm1. boleh tahan gakkk ni. rm3 sehari ? cukup ke? tengoklaa macam mana nanti

next week monday ,aku cuti 1 day. isnin, selasa - half day morning. memadai tak nih? tengok lah mcm mana..

2 comments:

  1. Luqman Hanif pasti boleh. Allah sentiasa menjagamu Hanif!

    ReplyDelete
  2. Menguruskan anak2 mmg memenatkan tp pengalaman tu cukup indah.. Anak adalah anugerah ALLAH yg x ternilai..

    ReplyDelete