Total Pageviews

Sunday, February 6, 2011

penatnya...

my dear munajah cinta

saat dan ketika ini, aku rasa sangat penat dan letih. fizikal dan mentalku. 3 hari dok rumah ngan anak2.marathon buat kerja rumah tak henti. penat sangat rasa. damia makin ligat dan manja. nak tinggal masuk bilik air kejap dah melalak x ingat. sesungguhnya teramat letih. dan tak tau nak cerita kat sapa. letih sangat. penat. rasa lembik dah.baru je telan panadol 2 bijik. aku biasanya setahun tak pernah telan panadol. tapi dah start kena telan..sbb kepala berdenyut2. aku mesti lakukan sesuatu. untuk mengembalikan keceriaan dalam hidup aku dan anak2. tapi aku masih tak pasti dan teragak2....

mia dok berbelit di kaki.pantang nampak mama rilek jap..gotto go..

3 comments:

  1. Mungkin faktor usia jugak yg buat kita sgt x larat nk buat keje rumah skrg.. heheh.. (alasan atau kenyataan??) Tapi kalau diingat balik apa yg parents kita buat kat kita dulu, rasanya masih terlalu jauh utk kita labelkan sbg PERFECT (infact mmg xde org sempurna pun kan?)

    Apa pun, pengorbanan seorg ibu, hanya 'IBU' yg mampu menilai dan merasainya... Moga pengorbanan ini berbaloi utk anak2... Be strong dear!

    ReplyDelete
  2. munajah cinta,

    masih terngiang-ngiang di telingaku.. 'taknak makan ubat sebab nak masuk syurga'. kenangan 15 tahun lampau yang sama sekali takkan pudar dari benakku.. saat dan ketika itu jauh berbeza dengan situasi kita sekarang kan..

    tapi dear.. kenangkan..

    Subhanallah aku mencintaiNya
    Subhanallah aku menyayangiNya
    dari ufuk timur hingga ke barat
    selalu di hatiku..

    aku tau dirimu mampu menghadapi semua ini. sesungguhnya Allah sentiasa bersama hambaNya yang bersabar.

    aku sentiasa mendoakan kebahagiaan di dunia dan akhirat buatmu sahabat!

    ReplyDelete
  3. thanks my beloved frens.
    terima kasih juga kerana sentiasa sudi membaca coretan2 'gersang' ini..
    segala semangat & nasihat kalian amat bermakna bagi diri ini.

    norul....hehe..." yaaaa...xnak makan ubat sebab nak lalui kesakitan dengan sebenar2nya dan masuk syurga "...

    ReplyDelete