Total Pageviews

Tuesday, September 6, 2011

Addini Syafiqah : I want to be with you !

dah safely arrived KL on Monday. Tuesday - off day. Wednesday baru masuk keje. Balik KL dengan hati yang berat. My lovely Dini can't follow me. Supposedly, his father asked me to bring her as well. Nak beraya ngan anak2. Tapi...Dini demam since 4th raya - on & off. So..my mum refused to let me bring her over here. Ermmm...I did spoke to mum a few times about bringing Dini with me. Result -ve. She disagreed. I don't want to hold the conversation long...xnak jadi tinggi suara or bergaduh. It's stopped there. Aku xnak ulang kali mintak2 nak bawak Dini sekolah KL. Benda itu mengundang ketidakselesaan di raut wajah ibuku. Insan yang paling aku kasihi & sayangi. Pray to Allah swt...moga dipermudahkan jalanku bersama anak2 ku..amin.

Ya...walaupun aku dah bercuti dekat 10 hari.rasa macam sekejap sangat. xcukup masa. especially masa untuk aku spend with Addini. Aku dapat rasakan kerinduan anak aku padaku yang tak terubat. Mama balik sekejap je...Mama tinggalkan saye!!! Pedihkan mendengar kata2 itu dari seorang anak ???


No comments:

Post a Comment