Total Pageviews

Sunday, September 11, 2011

proposal to UTeM : status quo

last week minggu first after raye..Kak A & Mr Y dah dapat offer letter UTeM. Si F pun dah dapat. maknanya...aku sorang tak dapat offer letter tuh. Depa dah siap daftar and this week -today- dah start jumpa supervisor. Aku called Mr R-registrar assistant- dia cakap proposal aku lambat. baru nak proses. so...offer letter (dapat atau idak) belum diketahui lagi.errrmmm...padan muka aku..sapa suruh lambat hantar proposal.terhegeh2 nak siapkan proposal..tu pon nasib baik sebelum raya aku belasah hantar gak..kuang3x.

last week jugak kami jumpa dengan staf & head of dept human resources. membincangkan pasal benefits and privilegdes selama kami (insya'allah..kalo aku dapat) selama dalam tempoh pengajian master or PhD sepenuh masa. iyalah...banyak kena kena clarify dan ada 'black & white'.kalo tidak...mengundang kesulitan hari kemudian.

apapun...jika itu terbaik buatku..insya'allah ada rezekiku.sebaliknya..aku redha dengan apa jua pemberianNya padaku. sesungguhnya apa yang aku rasa baik tidak semestinya baik pada Penciptaku. Dialah Maha Mengetahui... 

2 comments: