Total Pageviews

Tuesday, June 22, 2010

Alhamdulillah

Alhamdulillah...akhirnya...hari ini aku berjaya drive pegi keje. Alhamdulillah....syukur padaNya kerana dibekalkan kekuatan dan keberanian untuk memandu di kota metropolitan ini. Ya Allah...lindungi perjalanan aku sebaik2nya. Jauhilah aku daripada sebarang malapetaka yang tidak diingini. Semoga aku menjadi pemandu yang berhemah dan berhati2 di jalanraya.amin

-----------------------------------
entry 15 April 2010

alamak! cepatnya masa..dah nak sebulan dah aku bersalinkan Damia. Banyak mende nak kena buat dan rancang dan ikhtiar dan usaha (rosak bahasa melayu). Seboleh-bolehnya aku xnak pening2kan kepala...tertera di bawah adalah list of things/tasks yang mesti/kena/patut aku buat tanpa mengikut sequence..i just simply list them (dah fikir betul2 ke ni?..) :

1. amik kelas belajar kereta balik dan menguasainya sebaik mungkin
( walaupun aku mmg mempunyai lesen dan memperbaharuinya tiap tahun...aku mmg xpernah bawak kete. pernah laaa..boleh kita ngan jari...)
deadline :sebelum balik KL ..14th May...tu pon kalo aku balik KL...

2. nak tukar kete / beli kete auto
( kete sekarang manual..+ bukan power steering dan sgt berat utk aku bawak)
deadline :ntahlah...sbb kos perbelanjaan dh bertambah..bleh ke nak amik kete baru nih..

3. aku nak dekat ngan Luqman Hanif a.ka aku nak cari keje di kelantan
(adoooiii..berpeluh ketiak meng''google' cari keje kosong. apa2 pon aku takkan berputus asa !!!!)

4. 5. 6 dan seterusnya...akan dimaklumkan di episod akan datang....

-----------
Alhamdulillah ....item 1 & 2 berjaya direalisasi....alhamdulillah.
Item 3 mungkin perlu di kaji semula ....mmm...let wait and see .

No comments:

Post a Comment