Total Pageviews

Thursday, June 3, 2010

ngeh3x

pagi jumaat yang mendamaikan..alhamdulillah...

pagi ini aku berjaya menyarungkan semula jeans zaman2 anak dara dulu...ngeh3x
i'm happy walaupun BELUM BERJAYA untuk zip...kuang3x....good improvement!
well done utk diri sendiri ..xperlu org lain well done..kena gigih skit lagik untuk kempiskan perut.kulit perut yang tebal ( ke lemak ??? ) menghalang aku untuk zip seluar itu. alhamdulillah jugak...berat aku sudah 65kg! turun 7 kg....sbb hari tuh lepas pantang masih 72kg. hampir2 rasa give up.berat ideal aku 62kg.

apa2 pong ...aku kene seiringkan dengan badan yang sihat & cergas. bukan setakat kruus sahaja. pemakanan, diet, exercise ( huhuhu.....part ni yang lemah nak buat) kena seiring. mungkin dengan takdenyaa bibik...aku akan 'exercise' lebih skit....menguruskan kerja rumah !




2 comments: