Total Pageviews

Tuesday, June 15, 2010

study ooo...

Aku dah start sikit2 study untuk GSEC. Kena study beria jugak sebab course tu mahal giloss dan sia-sia je kalo tak lulus. GSEC lebey kepada practical.kalo banyak buat hands-on insya'allah senang llulus. risau nih. takut jugak aku. ramai amik faileddd!adoyaiiii....baca buku sorang2 asyik ngantuk. half way malas. rasa nak tido laaa macam2. ada 10 domain gak cam CISSP. tapi lebey details dan toooo technical. teringat masa zaman2 study kat u dolu2. tapi sekarang lain. daya ingatan dah sekuat dulu. ditambah plak masa sangat terhad.

mmmm..banyak laaa alasan aku. bulan 10 insya'allah ada review class. lepas tuh within 3 months kena sit for online exam. what is my strategy then??? huhuhu....asyik baca dan tatau apa yang aku baca nih. apa2 pon aku kena target untuk sekali amik & terus lulus. the very tough challenge tuh. so macam mana? ada bran?

insya'allah ..di mana ada kemahuan, di situ ada jalan. tetapkan matlamat & usaha dengan tekun (chewahhh..bagi motivasi untuk diri sendirik nampak..)

No comments:

Post a Comment