Total Pageviews

Friday, July 9, 2010

Thanks to FB!

Malam ni aku rasa sangat happy sbb seseorang yang pernah aku kenal 22 tahun yang lepas...menyapa aku di FB! sangat terkezuuttt..heran...dan kagum...macam mana dia still ingat aku? cam aku? ok...mungkin sbb nama aku.

so touching bila dia mula bercerita ttg zaman2 kanak2. masa darjah 5. cukup kuat ingatan kawanku ini.sedangkan aku mmg langsung xingat !!!teruknya aku ni.mungkin sbb urat banyak putus.sbb beranak.

aku sebenarnya jarang nak accept sapa2 yg add aku di FB.melainkan aku betul2 kenal. almaklumlah...'stay safe online'...!tapi..mcmmana ntah aku ter'accept' kwnku ini wpon langsung xingat nama atau cam profile pix dia. Thanks Illa !!!

rupa2 dia seorang doktor metafizik.dan punya pusat rawatan sendiri @ shah alam. adakah sbb dia Dr...ingatan dia sangat kuat??? satu persatu memori 22 tahun dulu dia imbas kembali! pasti ada hikmahnya sebuah pertemuan ini...insya'allah akan terjalin semula persahabatan dengan izinNya. semua dengan kehendakNya.


wallahualam

No comments:

Post a Comment