Total Pageviews

Monday, July 12, 2010

TOUCHING ..TERHARU …HAPPY…


kek Baskin Robbin yang sangat sedapppp....


Last Sunday...a get to gether session ngan my best buddy Nono, Azi, Iza, Dila & Che Su @ umahku. Rasa H.A.P.P.Y sangat2 dapat jumpa, borak2 & makan2 ngan diaorang semua. Thanks untuk Salman & Mahzan jugak sebab menemani si isteri borak2 & gelak2 hu haaa..hu haaa..!


Menu semalam sempat masak mee kari & macaroni goreng jer. Nono bawak nasik mandi (eh..apa ekk nama ???) sbb taknak susahkan aku masak ( not at all dear …cooking i s my therapy…hehehe). Ingat nak masak ‘tomyam tulang versi kelate’ tapi…budu yang sepatutnya diimport has dari kelantan tertinggal oleh aku ku – kirah. So sorry kenkawanku…xdapat nak masak special menu untuk u all. Insya’allah..panjang umur kita boleh get together again and of course with more variety foods.


TOUCHING ..TERHARU …HAPPY…semua ada apabila kawan2ku siap beli kek Baskin Robbin. Advance birthday celebration untukku. Nasib baik birthday girl boleh kontrol…so xde adegan syahdu2. Thanks soooo much u all !!!! Tidak cukup dengan itu….dapat hadiah harijadi pulak! Gua memang cair ngan surprise kawan2! Handbag CR yang sungguh anggun itu ! Mmmuaaahhh ! Terima kasih banyak2……..!!! dari myself & little Damia.


Yang paling penting “TERIMA KASIH” kerana begitu memahami aku , keadaan aku & situasi ku. Dan…jutaan MAAF aku pohon sekiranya ada sebarang kekurangan atau salah silapku pada kalian. Kehadiran kalian sangat bermakna buatku ! Luv u all !!! Mmmmuuuaaahhhh *


3 comments:

  1. kebahagiaan sebenar kebahagiaan yang turut dirasai oleh insan lain, bukan hanya dirinya sendiri.

    aku gembira melihat dirimu gembira sahabat!

    happy birthday to you. May Allah bless you always. May He give you strength to face all the challenge in you life.

    ReplyDelete
  2. tu belum betul2 borak lagi tu Eena.. baru intro jek tuh.. hehehe

    Anyway, memang happy sgt2 boleh jumpa..

    Take a gud care dear!

    ReplyDelete