Total Pageviews

Tuesday, January 25, 2011

berakhir satu penantian

aaaahhhh....lega. hilang rasa gundah gelisah. risau. bimbang. worry. rasa stress dah berlalu pergi. rasa tension ..dan bla..bla ..bla. since the course sec401 held on last year october....baru hari ni rasa release skit. walaupun faileddd.insya'allah aku redha dengan pemberianNya.

macam2 perasaan bila nak exam. periksa. diuji. interview. dan sebagainya. rasa ada satu bebanan. tanggungjawab yang besar bila memikirkan ini adalah satu amanah pihak majikan kepada pekerjanya. amanah badan kerajaan kepada agensi di bawahnya. duit rakyat.duit kita semua.


apapun..aku dah cuba.ikhtiar.usaha sedaya upayaku. semampuku. dan semestinya tawakal padaNya..setelah segala usaha dilakukan. mungkin ada beberapa faktor menolak - faktor menarik ( bak kata my dear norul ) yang menyebabkan lulus atau failed itu. sudah semestinya kan. air sungai takkan bertoksin kalo tidak dicemari sampah sarap & sisa buangan. pokok2 bunga akan kembang mekar kalo disiram air, dibaja & dijaga rapi....( apa laaa ku merepek ni....)

kesimpulannya.....adalaaa tu yang tak kena /tak betul / kurang strategi/ dan sebagainya dalam menjadi penyumbang kepada kegagalan ini. issshhhh...hancur harapanku nak jadik CTO!!!! macam mana ni????? dah berangan-angan nak jadik CTO...alaaaaaa.....nak jugak jadik CTO.....!

btw...apalaaa nak nak justify toMr CEO tak lulus ni???

2 comments:

  1. takpe dear. setiap yang berlaku pasti ada hikmah di sebaliknya. Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik untuk kita ;-)

    ReplyDelete
  2. yes my dear ! sgt terharu when u congrates me.eventhough i failed. thank u norul.

    ReplyDelete