Total Pageviews

Wednesday, August 24, 2011

sesuatu : proposal to UTeM submitted

aku tawakal pada Allah swt. tak banyak literature review aku boleh buat dalam masa agak singkat. pulak tuh..lightweight IDS bukan sesuatu yang baru. dah banyak research conducted dalam dan luar negara. kalo ikutkan...konfiden level aku utk proposal tu diterima cuma 50% sahaja! my literature review tak cukup to produce one solid proposal. aku bukan subject matter expert. aku budak baru belajar.cuma, aku punya satu keinginan yang tinggi to explore more on IDS. dan sebab ilmu.

my boss pernah tanya..u pernah configure IDS? aku geleng kepala. u pernah tengok IDS? pon aku geleng kepala. itulah..macam aku cakap in my earlier entry....IDS is an alien to me. aku je memandai meng'offer'kan diri utk buat research dalam bidang itu. setelah UTeM open 4 master/pHd sponsorship to csm.

tadi dah scan n submit proposal & referees to UTeM. belasah sahaja.

nak raya dah. sayangnya Ramadhan dah nak berlalu pergi....

No comments:

Post a Comment