Total Pageviews

Wednesday, August 3, 2011

sesuatu

ada satu rasa buhsan menyelinap ke dalam sanubariku lately. tiada apa yang menarik dengan my daily task. membuatkan aku tercari2 sesuatu yang baru dan lebih mencabar (am i ready for something new?)...

satu tawaran yang cukup2 menarik. it's a technical stuff. it's an alien to me. tapi.....aku menghidu sesuatu yang menarik. hatiku tertarik..nape ntah. lantas aku hantar je nama utk pemilihan. ya...i'm looking for something more interesting and challenging. bukan aku tak suka what i'm being doing now...tapi mungkin di sebabkan beberapa faktor....aku sudah hilang fokus...bowiiing dan xde mood. nape ntah...

lightweigth IDS. hati tertarik. mmg haram aku tatau apa. kalo tahu pon maybe...0.0001%..huhuhu.dashyat kan???? what will happen next? Moga yang terbaik dariNya ku pohon.

No comments:

Post a Comment