Total Pageviews

Thursday, December 24, 2009

Penakut

Dah 7 months kandunganku. Cepatnya masa berlalu. Penat dan mengahnya pregnant sekarang compare ngan anak 1st dulu. Iyelah umur pon dah nak masuk 33 !!!! Dalam kepalaku berlegar2 tentang masa nak bersalin nanti. Hahaha...aku ni mmg penakut. Takut memikirkan sakit bersalin. Sekarang ni sensorang pulak tuh nak masuk labor room. Takde dia yang selalu temankan masa anak 1st and 2nd. Ya Allah...hanya padaMu aku berserah sepenuhnya Ya Allah. Berikanlah aku kekuatan Ya Allah. Moga aku dapat melahirkan anakku ini secara normal tanpa sebarang masalah.Amin. Huhuhu.....seriau....betapa penakutnya ku nih memikirkan sakit bersalin. Sakit antara hidup dan mati. Kalau masa Along..sakit is 12 hours. Time Addini...sakit less than 6 hours. Moga 3rd time DIA permudahkan urusanku. Entah berapa berat aku sekarang...esok atau lusa nak gi check up kat pusat perubatan an-nisa.First time nak check up situ. Okaylah......semoga DIA permudahkan segala urusanku.

5 comments:

  1. InsyaAllah..moga Allah mudahkan segalanya....

    ReplyDelete
  2. takpe eena.. Allah sentiasa bersama kita..

    ReplyDelete
  3. thanks La,Norul..doa-doakanlah ye. Ina mmg penakut..huhuuhu

    ReplyDelete
  4. eena, buang perasaan takut tu jauh2... Baby yg akan lahir nnt adlh penguat semangat eena.. Insya ALLAH, DIA akan permudahkan segala2nya...

    ReplyDelete