Total Pageviews

Thursday, December 10, 2009

Tenang

Keadaan kakiku dah makin pulih. Kekadang aku cuba menapak tanpa walking frame tuh.Mmm..bolehlah jalan.Tapi bak kata doktor..be extra careful..sbb berat badan makin bertambah. Lamanya laaa lagi nak tunggu next follow up. Bila dah dapat gree light dari doc. baru aku berani nak jalan betui2. Sian sungguh kat opis tuh...hujung tahun makin banyak plak assignment...adooiii.

Macam2 dalam kepala at the moment. Memikirkan persiapan bersalin..sementelah usia kandunganku akan masuk 7 mnths. Ya Allah....cepatnya masa berlalu. Macam2 kau 'beri' padaku dalam masa yang singkat ini. Aku plan nak balik bersalin kelantan. Rasa by end of this month nak kena gi Pusat Perubatan An-Nisa untuk booked doctor and buat some checkup.
Barang2 baby apa pun tak beli lagi ni.

Tenang dok di kampung. Walaupun aku tak nafikan dalam kepalaku satu persatu tanda soal berlegar2. Aku yakin padaNya. Dan ku serah padaNya. Alangkah baiknya kalo ada rezeki bekerja di sini. Tapi..at the moment xde apa2 lagi berita baik untuk aku balik keje sini. Mmmm...kena sabar sikit. Insya'allah...Dia ada bersamaku...sentiasa bersamaku. Moga2 pintu kebahagiaan terbuka buatku dan anak2.

No comments:

Post a Comment