Total Pageviews

Monday, May 24, 2010

25th May 2010

penatnya bila dah start keje. the very hectic life. tak sempat nak update blog. sementelah aku nyer..maxis broadband kiok! maxis ni pun satu hal. aku nak terminate ..banyak lek songeh diaorang nih. dah laa tuh..bil running month by month ! so....weekend aku xde laaa nak online ke hape. ditambah pulak ngan bibik yang baru dihantar pulang. cakap pasal bibik.....mmg aku terus migrain. alhamdulillah ....semua dah setel. will story morry later about bibik. mmmm..tak semudah yang disangkan urusin bibik indon nih.

dah masuk 2 minggu aku masuk opis. lama sungguh aku tinggalkan opis. mana taknyer....hospitalization leave..disambung plak ngan maternity leave. apa2 pun...semuanya telah selamat. my cute little Damia pon dah 2 months. cuma si kecik nih manghadapi masalah ..xnak minum susu botol. harap...lepas2 ni Damia akan dapat menyesuaikan diri ngan environment nursery dan minum susu botol.

catch u later...

No comments:

Post a Comment