Total Pageviews

Sunday, May 2, 2010

owh !


-Image from Google-

owh !...aku tidak dapat memakai seluar jeans sudah. huhuhu....padan muka aku. sudah gomukkk. malas aku nak cakap berat aku kat sini. sbb belum pernah aku seberat itu. berat tak turun2 pon. sedihhhh! ingatkan berpantang dah kurus...rupanya tidak. semalam..kekononnya aku nak cuba balik pakai jeans yang aku bleh pakai sebelom pregnant. dengan konfidennya...aku cuba pakai. aduh...tersangkut kat paha. langsung x bleh masuk.terus cancel hajat ku nak keluar jalan2...

sebelum ni xde laa gemuk pon lepas bersalin. awat kali ni berat aku tak turun? metabolisme menurun? aku makan banyak ? dah tua? mmm...apa2 je laaa....huhuhu...tiba2 aku terfikir...bestnya kalu aku nih artis. erra fazira ke..wardina ke..ziana zain ke....SLIMworld menunggu. mana taknya badan cun melecun..dah dengan bantuan slimworld. best laaa diaorang kan..

apa2 pon ... bersyukurlah seadanya. ku mohon sihat tubuh badan dan dilindungiNya sentiasa. moga2 diberi kekuatan & kesihatan yang berpanjangan untuk meneruskan ibadat padaNya.amin.

No comments:

Post a Comment