Total Pageviews

Tuesday, May 25, 2010

Rindunyaa mama...

Arrrghhh…rindunya aku pada anak2ku. Rindunya ku pada Addini. Rindunya aku pada Along. Tuhan je tahu betapa hati seorang ibu meronta2 untuk anak2nya sentiasa di depan matanya. Hanya melalui panggilan telefon..aku dapat melepaskan rindu pada anak2ku. Mendengar suara manja Dinie…mendengar suara serak2 basah Along…pengubat rinduku.

Sampai bila aku harus berjauhan dengan anak2ku? Inilah harga yang aku perlu bayar untuk sebuah pengorbanan. Aku perlu korbankan semua itu demi mencari rezeki untuk anak2ku. Setiap pagi…tepat 6.58am…aku akan telefon Along. Menyampaikan amanat seorang ibu kepada anaknya..sebelum memulakan sesi persekolahan tiap2 hari. Walaupun tiada ciuman atau peluk cium buatmu anakku…doa mama sentiasa bersamamu sayang. Dirimu dan adik2mu amanah Allah swt kepada mama. Mama akan pastikan hanya yang terbaik untukmu sayang! Bersabar duhai anak2ku..bagi mama masa..insya'allah...kebahagiaan pasti milik kita anak2ku.

mama sayang anak2 mama !

2 comments:

  1. sabar my dear. ganjaran pahala menantimu setiap saat. tabahkan hati dan pandanglah ke hadapan. Allahuakbar!

    ReplyDelete
  2. thanks dear. insya'allah everything should be okay.

    ReplyDelete