Total Pageviews

Friday, February 19, 2010

20th Feb 2010

next weeks kandunganku mencecah 36 weeks. aku plan untuk pegi keje sampai 5hb. another weekend nak pack barang2 balik kampung. ready untuk bersalin.huhuhu....takuttt. membayangkan sakit bersalin.Ya Allah...permudahkan segala urusanku ..amin.

this weekend addini is not with me.ikut babah dia balik kampung. mmmm...aku terpaksa mengalah. last week 4 hari dah aku bolot budak tuh. nak x nak kena kasik ler can kat bapak dia pulak. addini ni kan ada satu pesen.kalo lepas jumpa babah dia.nanti...akan menyebut-nyebut "babah..sayang nini..." berulang2 kali.sampai aku naik jeles & geram .isshh..budak2. mana tahu apa2.

ingat nak setelkan keje opis this weekend.xde laa aku buhsan sangat.sementelah laa addini xde.nak gi shopping x gaji lagik.mcm aku kena setelkan jugak keje2 opis.see how laaa...

No comments:

Post a Comment