Total Pageviews

Thursday, February 25, 2010

26th Feb 2010

semalam aku pegi An-Nur.checkup perut utk week 36. Alhamdulillah....alhamdulillah.....alhamdulillah. Segala puji hanya padaNya. baby dah turn ke posisi yang betul.insya'allah....mama akan dapat melahirkan puteri dengan cara normal.insya'allah.

keje
aku berhajat untuk kelik kelantan this weekend . 6th. harap2 aku boleh bertahan untuk masuk opis for the whole next week. risau dan bimbang pasal keje. kesian jugak kat my colleague.terpaksa cover keje BCM berdua.R&D pulak aku tak siap lagi. due for internal review 17 March. urrghh...aku dah bersalin dah kot tuh. means that mmg aku kena siapkan juga sebelum bersalin.or sebelum balik kelantan.reviewed artikel dh dapat. kena adjust2 skit. mmmm....akan aku cuba buat apa2 yang patut dengan masa yang terhad ini. insya'allah. lagi satu benda dalam fikiran aku ini ialah...GSEC review class bulan 6. ohhhh.....bila aku nak study nih....

No comments:

Post a Comment