Total Pageviews

Friday, February 12, 2010

cny

cny holidays.cuti yang agak panjang. ramai yang amik peluang balik kampung. aku tak pegi mana2. berehat kat rumah. ingat nak siapkan keje opis. tu pon kalo ada moood.artikel dh hantar semalam untuk direview.due date artikel 7 March. kira quite early gak aku hantar. kena amik kira tempoh berding-dong jugak. my paper on code of practice in progress. aku rasa hepi bila buat benda lain skit from my usual task.

nasib baik addini ada ngan aku this weekend .kalo tidak lagi mati kutu aku dok kat rumah nih. actually her babah nak amik dia bwk balik kampung utk beberapa hari.bukan aku tak kasi...tapi disebabkan cuti lama...biarlah addini ngan aku 2 days. ngan dia 2 days.last2...terus xnk amik addini. merajuk ntah. biarlah...malas nk layan.

No comments:

Post a Comment