Total Pageviews

Saturday, January 9, 2010

10th Jan 2010

Hari ni Luqman Hanif tak pegi sekolah. semput laa pulak. mcm mana ntah..ptg jumaat lepas, masa turun dari van..renyai2 hujan panas..dan tokma lupa nak berpayung. emmm..so..batuk2 dan semput pon datang lah. esok okaylah tu..insya'allah..semoga anakku cepat sembuh.amin.

pejam celik-pejam celik...dah nak masuk 3 bulan aku 'berehat' kat rumah. gara2 patah kaki.cepatnyer masa berlalu.alhamdulillah..aku dah semakin pulih.boleh dah berjalan walaupon dengan momentum yang agak perlahan. berat badan pon dah bertambah. check up seterusnya is on 26th Jan..hujung bulan nih. insya'allah...2 or 3 days before checkup..aku akan bertolak ke KL.tak tahu mcm mana next advice by doctor...tapi aku harap aku dapat masuk keje. yelah...mid March aku dah due.

sekarang nih aku tengah pening kepala nak fikir tajuk artikel. this part memang headache...uurrghh! apa aku nak tulis ??? buat masa sekarang...dah beberapa hari dah aku dok pikir ...tapi idea belum datang2 lagi. mmm....kena research lah tuu. hari jumaat lepas..dah submit dah assignment yang boss bagik...advance seminggu aku submit. sbb aku nak concerntrate buat benda lain pulak. alhamdulillah...efisien jugak buat keje dari rumah.

2 comments:

  1. eena,
    you've just do it! great job my dear! dalam pening pikir nak buat artikel, dah pon siap satu artikel!

    itulah naqliyah yang kukenal!

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah.ilham datang dariNya norul.
    segala kekuatan yang ada ni pun dari Dia.

    ReplyDelete