Total Pageviews

Wednesday, January 13, 2010

14th Jan 2010

rasa bosan menyelubungi aku pada saat ini. lagi 3 hari genaplah 3 bulan aku berehat di rumah gara2 patah kaki!!! rasa tak sabar2 nak masuk opis. kena pulang kolumpo. tapi aku dah tawar hati nak masuk rumahku di kolumpo tuh. arrrgghh.

berjalan dah okay skit. tapi xdelaa okay sgt pon.lama2 berjalan or banyak bergerak..ada rasa menyucuk datang. adakah aku belum pulih sepenuhnya.atau mungkin aku kena hadkan pergerakan aku sehingga kakiku betul2 kembali seperti sediakala. lagi 2 bulan? 3 bulan? mungkin..aku tak pasti. nanti nak kena tanya doktor.

kandunganku nak masuk 8 bulan dah. cepatnyaa masa beredar.kadang2 aku sendiri macam tak perasan..aku ni tgh mengandung. lain benar pengalamanku mengandung yang ini berbanding yang lepas. semua itu kuasaNya. aku hambaNya hanya mampu bersabar dan redha atas setiap ketentuanNya.

2 comments:

  1. my dear friend,

    buang jauh2 perasaan negatif. past is past. there is no turning back, right?

    hadapi hari muka dgn penuh kekuatan dan kesabaran serta berpegang teguh kepadaNya. kejayaan pasti akan menjadi milikmu!

    ReplyDelete
  2. insya'allah norul.
    Apa2pun..Ina sentiasa yakin, DIA hanya memberikan yang terbaik untuk hambaNya.Walau seperit mana dirasakan pemberianNya itu...sesungguhnya itulah yang terbaik dariNya.

    ReplyDelete