Total Pageviews

Tuesday, January 5, 2010

hanya padaMu

Hari ni boss dah mula bagi assignment. kena buat research on standards. code of practice. lama sangat aku 'berehat'. dia risau kot2 it may affect my work performance dan juga beberapa issue lain. mmm...dia dah siap2 bagi deadline untuk tulis artikel. sebelum g maternity leave I must finished another one article. tak tahu apa aku nak tulis. apatah lagi kalo target audiences itu adalah pulic readers. kepala aku dh mula start pikir pasal keje. yess..it's my responsibilities. walaupun banyak sangat benda dalam q list aku. keje is keje. lama benar dah aku tinggalkan keje opisku...

semua ini dugaanNya. aku hanya mampu cuba, ikhtiar & usahakan yang terbaik. berserah atau bertawakal mestilah disertai dengan ikhtiar secukupnya. ikhtiar yang terbaik. begitu juga aku dalam keadaan sekarang. kekadang aku cam dah takde perasaan. malas nak fikir benda2 negatif. malas nak serabutkan kepala. malas untuk terlalu merancang itu dan ini. i just do the best. dengan segala kudratr yang aku ada. alhamdulillah....kalamNya peneman aku. kalamNya memberi aku ilham dan inspirasi untuk terus menongkah arus deras ini.


2 comments: