Total Pageviews

Sunday, January 3, 2010

Hajah

Alhamdulillah, Wani dah balik dari menunaikan haji. Alhamdulillah, di usia muda ...rezeki datang untuknya di samping berpeluang menyumbangkan bakti buat para jemaah di tanah suci. Wani pergi pada hari ke3 lepas aku operation kaki. Dia kat tanah suci 2 bulan. Dia balik ke Malaysia tengok aku dah boleh jalan. Sungguh pantas masa berlalu dan macam2 berlaku dalam masa yang singkat itu. Pengalaman di tanah suci sukar digambarkan, kata Wani. Allah swt je yang tahu perasaan bila melihat kaabah.

"Aku doa doh ko mu long..dan jugak ko tok laki mung. Moga2 Allah bagi petunjuk & hidayah ko dio.."

Itu ayat yang keluar dari mulut Wani bila dia pertama kali peluk aku selepas balik haji. Terima kasih. Insya'allah...sama2lah doa yang terbaik buat aku & anak2ku.

2 comments:

  1. wahhhh... bestnya dah samapi sana!

    sama2 kita doa pada Allah eena.. moga kita jua akan menjadi tetamu Allah satu hari nanti.

    ReplyDelete
  2. insya'allah.moga kita sama2 dikuatkan tubuh badan, dipanjangjan umur & dilapangkan rezeki untuk sampai ke sana.amin.

    ReplyDelete